Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Sociální reklama
Dzhuromska, Anastasiia ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Říhová, Vladimíra (oponent)
Bakalářská práce se zabývá sociální reklamou na Ukrajině. Cílem práce je pochopit a definovat postoj ukrajinské populace k sociální reklamě. Nakolik je tento nástroj (sociální reklama) efektivní a účinný. A prozkoumat činnost fondu Eleny Pinchuk Anti-AIDS, jako příklad fondu, který využívá sociální reklamu ve své práci. V teoretické části bakalářské práce je popsána podstata sociální reklamy, historie, právní rámec pro sociální reklamu a psychologické nástroje, které sociální reklama používá. V praktické části je uvedeno několik výzkumů, které zohledňují vztah obyvatelstva na Ukrajině k sociální reklamě. Po prozkoumání tohoto problému jsem dospěla k závěru, že můžeme pozorovat pozitivní dynamiku. Jako příklad uvádím fond Eleny Pinchuk "Anti-AIDS" a jeho sociální reklamu.
Sociální reklama
Hrušková, Kateřina ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Surynek, Alois (oponent)
Tato bakalářská práce pojednává o jedné ze zvláštních forem reklamy, a to reklamě sociální. V komerční sféře se sociální reklama pokouší skrze emoce a sociální témata ovlivnit spotřebitele a změnit jejich kupní chování.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.